​​​​​​​به وبسایت رسمی داریوش کاردان خوش آمدید. بخش های مختلف این وبسایت به تدریج با بارگذاری آیتم های صوتی و تصویری تکمیل خواهد شد. از ارسال پیشنهادها و انتقادهای شما در بهتر شدن رابط کاربری و محتوای سایت استقبال میکنیم. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق منوی "ارتباط با کاردان" هرگونه محتوای تصویری، صوتی و ویدیویی که از اینجانب با عنوان آثار داریوش کاردان در دست دارید را برایمان ارسال کنید

تازه های سایت / پنجشنبه 1402/12/17

 

داریوش کاردان در درختکاری اسفند 1394

 

 


- در صفحه اختصاصی استاد خرناس ، استاد با وجود سرماخوردگی شدید در برنامه حاضر می شوند و در همان ابتدای برنامه در مورد ضرب المثل          (( قند توی دل آب شدن )) و اینکه این ضرب المثل از کجا آمده ، توضیحات کاملی ارائه می دهند . در ادامه درخواست می کنند که قطعه سرماخوردگی افقی نواخته شود تا شعری را که در مورد قند توی دل آب شدن ، هنگام آمدن به استودیو و در ماشین سروده اند را برای شنوندگان بخوانند .... . این آیتم مربوط به عصرانه سال 1372 می باشد .

     آن دم که نور شعر چو مهتاب می شود         بیهوده قند توی دلم آب می شود

    این است آن تسلسل باطل که دم به دم      جان و تنم اسیر تب و تاب می شود

    دیشب زدم من عطسه ای و طبیبم به خنده گفت       بیمار به سوپ و دوا خواب می شود 

    مرغی نبود به یخچال و دوا را نیافتم             با هر نگاه به نخسه دلم آب می شود

( برای شنیدن شعر استاد خرناس در مورد قند توی دل آب شدن اینجا کلیک کنید )

- از برنامه عصرانه مربوط به سال 1373، آیتم از پنجشنبه تا پنجشنبه چه خبر ( برای شنیدن از پنجشنبه تا پنجشنبه چه خبر اینجا کلیک کنید )

- از برنامه عصرانه مربوط به سال 1378 ، نمایشنامه با عنوان (( بازم چیزیش مونده )) ( برای شنیدن نمایشنامه اینجا کلیک کنید )

- از برنامه عصرانه مربوط به سال 1371 ، خانواده خوشبخت ( برای شنیدن خانواده خوشبخت اینجا کلیک کنید )

- از برنامه عصرانه مربوط به سال 1377، دنیای شیرین دریا و....تقصیر کیه( برای شنیدن دنیای شیرین دریاو تقصیر کیه اینجا کلیک کنید ) 

- از برنامه عصرانه مربوط به سال 1371، فوق لیسانس گشایشگر و پاسخ به سوالات شنوندگان در مورد وظیفه تاکسی ، فرهنگ رانندگی ( برای شنیدن فوق لیسانس گشایشگر اینجا کلیک کنید )

- از برنامه عصرانه مربوط به سال 1370، آیتم ورزشی ( برای شنیدن آیتم ورزشی اینجا کلیک کنید )

- از برنامه عصرانه مربوط به سال 1373، آیتم از پنجشنبه تا پنجشنبه چه خبر ( برای شنیدن ازپنجشنبه تا پنجشنبه چه خبر اینجا کلیک کنید )

- از برنامه عصرانه مربوط به سال 1371، آیتمی با مضمون حرف زدن ( برای شنیدن آیتم حرف زدن اینجا کلیک کنید )

- از برنامه مربوط به سال 1371، خانواده خوشبخت ( برای شنیدن خانواده خوشبخت اینجا کلیک کنید )

- از برنامه آدینه مربوط به سال 1380، دنیای شیرین دریا و معضل آلودگی هوای تهران و مشکلات روحی و روانی مردم  ( برای شنیدن دنیای شیرین دریا و آلودگی هوا اینجا کلیک کنید )

- از برنامه عصرانه مربوط به سال 1370، آن سفر کرده ( برای شنیدن آن سفر کرده اینجا کلیک کنید )

   

سبد خرید