​​​​​​​به وبسایت رسمی داریوش کاردان خوش آمدید. بخش های مختلف این وبسایت به تدریج با بارگذاری آیتم های صوتی و تصویری تکمیل خواهد شد. از ارسال پیشنهادها و انتقادهای شما در بهتر شدن رابط کاربری و محتوای سایت استقبال میکنیم. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق منوی "ارتباط با کاردان" هرگونه محتوای تصویری، صوتی و ویدیویی که از اینجانب با عنوان آثار داریوش کاردان در دست دارید را برایمان ارسال کنید

تازه های سایت / پنجشنبه 1402/02/20

 

 


- در صفحه اختصاصی استاد خرناس ، شاهد یکی از نادرترین صحنه های این بخش از برنامه های عصرانه یعنی در کنار هم نشستن استاد خرناس و آقای کاردان هستیم . استاد خرناس قبل از خواندن شعر ، از آقای کاردان می خواهند که  با تفأل در دیوان ورق ورق اشعارشان  که هنوز صحافی نرفته یکی از اشعار را انتخاب کنند و به ایشان بدهند تا بخوانند . آقای کاردان هم پس از مرتب کردن برگه های اشعار استاد ، یکی از برگه های اشعار استاد خرناس را انتخاب ، پاره و تقدیم استاد می کنند .

          تو پر سوز آتش عشقی که از آن دود می آید .... دود ... به به ... 

          آه ای تحفه نطنز  ای ونوس

          ای منزل عقاب و ندامت کنار تو

         ای بدترین حماقت انسان جوار تو

         ای حاصل دهن کجی طبیعت جمال تو

          ای نیشخند گوریل ها چو روی تو 

  این قسمت مربوط به یکی از برنامه های عصرانه در سال 1370 می باشد . ( برای شنیدن استاد خرناس اینجا کلیک کنید )

- از برنامه عصرانه مربوط به سال 1370 ، از پنجشنبه تا پنجشنبه چه خبر ( برای شنیدن از پنجشنبه تا پنجشنبه چه خبر اینجا کلیک کنید )

- از برنامه عصرانه مربوط به سال 1371 ، خانواده خوشبخت ( برای شنیدن خانواده خوشبخت اینجا کلیک کنید )

-از برنامه شباهنگام با اجرای زنده یاد دکتر اکبر عالمی مربوط به دهه 70 خورشیدی ، ویدیویی کوتاه از داریوش کاردان ( برای دیدن  ویدیوی کوتاه از شباهنگام اینجا کلیک کنید )

- از برنامه عصرانه مربوط به سال 1369 ، آیتم ادبی ( برای شنیدن آیتم ادبی اینجا کلیک کنید )

- از برنامه صندلی داغ مربوط به سال 1383 ، بخشی از صندلی داغ با حضور حسین رفیعی ( برای دیدن ویدیوی کوتاه از صندلی داغ اینجا کلیک کنید )

- از برنامه عصرانه مربوط به سال 1370 ، فوق لیسانس گشایشگر ( برای شنیدن فوق لیسانس گشایشگر اینجا کلیک کنید )

- از برنامه شبکه 3 و نیم مربوط به سال 1384 ، آیتم نمایشی مهندس پرکار  ( برای دیدن این آیتم اینجا کلیک کنید )

- از برنامه عصرانه مربوط به سال 1370 ، از پنجشنبه تا پنجشنبه چه خبر ( برای شنیدن از پنجشنبه تا پنجشنبه چه خبر اینجا کلیک کنید )

- از برنامه عصرانه مربوط به سال 1369 ، آیتم آدم های با معرفت ( برای شنیدن آیتم آدم های با معرفت اینجا کلیک کنید )

- در صفحه استاد خرناس ، از برنامه شبکه 3 و نیم مربوط به سال 1384 ، در محضر استاد خرناس ، در این بخش در پاسخ به درخواست بینندگان در مورد تکرار برنامه در محضر استاد مربوط به برنامه گذشته ، مجری با بیان این مسئله که بدلیل کمبود نوار جهت ضبط برنامه ها ، برنامه دفعه گذشته پاک شده ، برنامه گذشته را بصورت زنده تکرار می کند و استاد خرناس توضیحات کاملی را در مورد بهداشت روانی ارائه می دهند . ( برای دیدن در محضر استاد خرناس اینجا کلیک کنید )

- از برنامه عصرانه مربوط به سال 1371 ، آن سفر کرده ( برای شنیدن آن سفر کرده اینجا کلیک کنید )

 

 

 

                                     

سبد خرید