​​​​​​​به وبسایت رسمی داریوش کاردان خوش آمدید. بخش های مختلف این وبسایت به تدریج با بارگذاری آیتم های صوتی و تصویری تکمیل خواهد شد. از ارسال پیشنهادها و انتقادهای شما در بهتر شدن رابط کاربری و محتوای سایت استقبال میکنیم. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق منوی "ارتباط با کاردان" هرگونه محتوای تصویری، صوتی و ویدیویی که از اینجانب با عنوان آثار داریوش کاردان در دست دارید را برایمان ارسال کنید

تازه های سایت / پنجشنبه 1403/02/27

 

dariushkaardaan.com

 


- در صفحه اختصاصی استاد خرناس ، ایشان درپاسخ احوالپرسی خانم فردنوا با بیان اینکه در مصرع  و در نبود شوافژ و نفت که دیگر جزء لواکس شده و نمی توانند برای روشن کردن  علاءالدین از آن استفاده کنند ، خودشان ،  عیال و فرزندانشان و حتی ادبیاتشان هم سرما خورده اند واصلا حال خوبی ندارند اما چون به قول ملعون خرت و پرت فس فس آبادی مرگ شوخی بچه گا نه  ای بیش نیست و زندگی سخت است ،  باز هم برای عصرانه ای ها  شعر می سرایند .استاد قبل از خواندن شعرشان که آبکی چون آب زلال چشمه بهاران و پاک چون جوایب کارمندان است ، درخواست پراکنده ( بالشت که با پر آکنده می شود ) دارند و در نبودش ادراک می کنند ( می گویند به درک ) . می فرمایم که :

   شب در خانه من ، من بودم و سرما و یک بخاری تهی از لوکس ( یعنی نفت )

   و سرما چون حرف نامربوط از ورای چندین لحاف در من می رسوخید

   استخوان یخ بسته بود .

   برخیزیدم و برفتم که بیارم نفتی

 این قسمت از استاد خرناس مربوط به یکی از برنامه های عصرانه زمستان 1369 می باشد . ( برای شنیدن استاد خرناس اینجا کلیک کنید )

- از برنامه عصرانه مربوط به سال 1371 ، از پنجشنبه تا پنجشنبه چه خبر ( برای شنیدن از پنجشنبه تا پنجشنبه اینجا کلیک کنید )

- از برانامه عصرانه مربوط به سال 1370 ، من در هفته  ای که گذشت ( برای شنیدن من در هفته ای که گذشت اینجا کلیک کنید )

- از برنامه نوروزی 1372 ،  ترانه کوتاه ای هموطن ( برای دیدن و شنیدن این ترانه کوتاه اینجا کلیک کنید )

- از برنامه عصرانه مربوط به سال 1373 ، پروفسور بی بضاعت ( برای شنیدن پروفسور بی بضاعت اینجا کلیک کنید )

- از برنامه عصرانه مربوط به سال 1371 ، آیتم نمایشی دبه های خانوادگی ( برای شنیدن آیتم نمایشی دبه های خانوادگی اینجا کلیک کنید )

- از برنامه نوروزی 1372 ، گفتگوی حسین پاکدل با خانم ژاله علو ( برای دیدن این گفتگو اینجا کلیک کنید )

- از برنامه نوروزی 1372 ، ترانه گل می روید با صدای عباس بهادری ( برای دیدن و  شنیدن این ترانه اینجا کلیک کنید )

- از برنامه عصرانه مربوط به سال 1370 ، خانواده خوشبخت ( برای شنیدن خانواده خوشبخت اینجا کلیک کنید )

- از برنامه عصرانه مربوط به سال 1370 ، آیتم ادبی ( برای شنیدن آیتم ادبی اینجا کلیک کنید )

- از برنامه نوروزی 1372 ، پیام بازرگانی پول مردم ، از آیتم پیام های بازرگانی ما از شبکه شما ( برای دیدن این پیام بازرگانی اینجا کلیک کنید )

- از برنامه نوروزی 1372 ، ترانه کوتاه ای همرهان ( برای دیدن و شنیدن این ترانه کوتاه اینجا کلیک کنید )

- از برنامه عصرانه مربوط به سال 1371، آیتم نمایشی سوءظن های عجیب ( برای شنیدن آیتم نمایشی سوء ظن های عجیب اینجا کلیک کنید )

- از برنامه عصرانه مربوط به سال 1372 ، از پنجشنبه تا پنجشنبه چه خبر ( برای شنیدن از پنجشنبه تا پنجشنبه اینجا کلیک کنید )

- از برنامه نوروزی 1372 ، خوانش شعری از بیدل دهلوی  با مطلع امروز نوبهار است ساغر کشان بیایید ( برای شنیدن این شعر اینجا کلیک کنید )

- از برنامه عصرانه مربوط به سال 1370 ، آیتم نمایشی همای سعادت ( برای شنیدن آیتم نمایشی همای سعادت اینجا کلیک کنید )

- از برنامه عصرانه مربوط به سال 1370 ، آیتم ورزشی ( برای شنیدن آیتم ورزشی اینجا کلیک کنید )

- در صفحه اختصاصی استاد خرناس ، از برنامه شبکه 3 و نیم مربوط به سال 1384 ، در محضر استاد خرناس ، استاد پس از پاسخ به سوال های بینندگان از جمله علت ازدواج نکردن ایشان ، نظرشان      در مورد طوفان کاترینا و مطرح نشدن پرونده ایران در شورای امنیت سازمان ملل ، منتظر سوال های بیشتری هستند که مجری ، برنامه را به علت ضیق وقت تمام شده اعلام می کنند که با اعتراض       استاد خرناس رو برو می شود .

( برای دیدن در محضر استاد خرناس از شبکه 3 و نیم اینجا کلیک کنید )

- از برنامه شبکه 3 و نیم مربوط به سال 1384 ، ترانه طنز یکی بود یکی نبود ( برای دیدن و شنیدن ترانه طنز یکی بود یکی نبود اینجا کلیک کنید )

- از برنامه عصرانه مربوط به سال 1370 ، آن سفر کرده ( برای شنیدن آن سفر کرده اینجا کلیک کنید )

- از برنامه شبکه 3 و نیم مربوط به سال 1384 ، ترانه تورو دوستت دارم ( تیتراژ پایانی شبکه 3 و نیم ) . سراینده ترانه : داریوش کاردان ، آهنگساز : محمد کلهر ، خواننده : مهراج محمدی ،  

   تنظیم : ایلیا منفرد ( برای شنیدن ترانه تورو دوستت دارم اینجا کلیک کنید )

- از برنامه نوروزی 1372 ، نرگس کاردان در نوروز 1372 گفت بعدا میگم .... هنوز منتظریم . ( برای دیدن آیتم بعدا میگم ایتجا کلیک کنید )

   

 

 

 

 

 

 

 

سبد خرید