​​​​​​​به وبسایت رسمی داریوش کاردان خوش آمدید. بخش های مختلف این وبسایت به تدریج با بارگذاری آیتم های صوتی و تصویری تکمیل خواهد شد. از ارسال پیشنهادها و انتقادهای شما در بهتر شدن رابط کاربری و محتوای سایت استقبال میکنیم. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق منوی "ارتباط با کاردان" هرگونه محتوای تصویری، صوتی و ویدیویی که از اینجانب با عنوان آثار داریوش کاردان در دست دارید را برایمان ارسال کنید

تازه های سایت / پنجشنبه 1403/03/17

 

dariushkaardaan.com

 


- در صفحه اختصاصی استاد خرناس ، آقای کاردان که تحمل دیدن استاد خرناس را ندارد ، با آمدن استاد و با خواهش خانم فردنوا استودیو را ترک می کند . استاد که به دلیل جریمه شدن و از دست دادن ماشینش ناراحت است حاضر به پاسخگویی نیست اما نه آنقدر که از معنی کردن و جمع بستن کلمات پرده ، مامور، مکاشفه  و انگشت ، موتور ، مورچه ، 2 ،  پارچ ، بگذرد. 

استاد قبل از خواندن شعر نو یک رباعی در مورد عشق می خوانند .می فرمایم که 

عاشقان ای عاشقان ای عاشقان    عاشقان ای عاشقان ای عاشقان

عاشقان ای عاشقان ای عاشقان    عاشقان ای عاشقان ای عاشقان ... به به ... به به 

و حالا شعر بسیار نو 

سال ها بود که در دشت لم یزرع دل 

بذر عشقی افشانده نشد

سال ها بود که خورشید فروزان رخ عشق

از بلندای غرورم ندمید

این قسمت از استاد خرناس مربوط به برنامه عصرانه 1372/04/17 می باشد .( برای شنیدن استاد خرناس اینجا کلیک کنید )

- تیتراژ برنامه عصرانه همراه با معرفی دست اندرکاران برنامه ( برای شنیدن تیتراژ برنامه عصرانه اینجا کلیک کنید )

- از برنامه عصرانه مربوط به سال 1370، از پنجشنبه تا پنجشنبه چه خبر ( برای شنیدن از پنجشنبه تا پنجشنبه چه خبر اینجا کلیک کنید )

- از برنامه عصرانه مربوط به سال 1371 ، نمایشنامه کیه یا چیه ؟ ( برای شنیدن نمایشنامه کیه یا چیه اینجا کلیک کنید )

- از برنامه شبکه 3 و نیم مربوط به سال 1384 ، تیتراژ شروع برنامه شبکه 3 و نیم ( برای دیدن تیتراژ شروع شبکه 3 و نیم اینجا کلیک کنید )

- از برنامه عصرانه مربوط به سال 1370 ، نمایشنامه تکرار ... تکرار ... تکرار ( برای شنیدن نمایشنامه تکرار اینجا کلیک کنید )

- از برنامه شبکه 3 و نیم مربوط به سال 1384 ، معرفی کتاب دراکولا ( برای دیدن  معرفی کتاب دراکولا اینجا کلیک کنید )

- از برنامه شبکه 3 و نیم مربوط به سال 1384 ، بخش اول و دوم گفتگو با استاد متخلف ( برای دیدن بخش اول و دوم گفتگو با استاد متخلف اینجا کلیک کنید)

- از برنامه عصرانه مربوط به سال 1371 ، از پنجشنبه تا پنجشنبه چه خبر ( برای شنیدن از پنجشنبه تا پنجشنبه چه خبر اینجا کلیک کنید )

- از برنامه عصرانه مربوط به سال 1372 ، ظرایف الباقیه عن القرون الحالیه ( برای شنیدن ظرایف الباقیه عن القرون الحالیه اینجا کلیک کنید )

 

 

سبد خرید