​​​​​​​به وبسایت رسمی داریوش کاردان خوش آمدید. بخش های مختلف این وبسایت به تدریج با بارگذاری آیتم های صوتی و تصویری تکمیل خواهد شد. از ارسال پیشنهادها و انتقادهای شما در بهتر شدن رابط کاربری و محتوای سایت استقبال میکنیم. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق منوی "ارتباط با کاردان" هرگونه محتوای تصویری، صوتی و ویدیویی که از اینجانب با عنوان آثار داریوش کاردان در دست دارید را برایمان ارسال کنید

تازه های سایت / پنجشنبه 1403/03/24

 

dariushkaardaan.com


- در صفحه اختصاصی استاد خرناس ، استاد که حال خوبی ندارند با وجود کسالت در ابتدا برای ابدان شنوندگان عصرانه آرزوی سلامتی و صحت دارند و اظهار امیدواری می کنند که مکاریب و وراییس جرأت نزدیک شدن به اگبله بیاض و احمرشان را نداشته باشد . خانم فردنوا هم  برای اینکه مراعات حال استاد را بکنند ، بدون اتلاف وقت سوال یکی از شنوندگان در مورد اینکه کلمه علاف با الف است یا عین ، مطرح می کنند . استاد پس از پاسخ به این سوال ابتدا چند سطر معر که بیشتر جنبه علمی دارد برای دانشمندان و ریاضی کاران و فیزیک مندان و شیمی اندیشان و دانشجویان رشت مختلف می خوانند .

 ای مانده سبز محبت تو بیخ ریش من      دنباله فسون تو بی حد و مشتق است

 اکنون تو در همه جا صاحب حدی            الا به نقطه اندوه حزن من در نقطه ای که قوت آن صفر مطلق است

 استاد پس  از خواندن این معر ریاضی بیان می کنند که غزلی که می خواهند بخوانند حافظ چندین قرن قبل از او تقلید کردند و در بزرگی حافظ همین بس که چندین قرن قبل از من تقلید کرده و در بزرگی بنده هم همین بس که می دانستم حافظ چنین کاری می کند .

 الا یا ایها البانو ادر سوپی و ناول ها      که مرغ آزاد نمود اول ولی افتاد مشکل ها

 به بوی مرغ بریانی که از دیر مغان آید     زهجر سینه و رانش چه خون افتاد در دل ها 

این قسمت از استاد خرناس مربوط به یکی از برنامه های عصرانه سال 1372 می باشد . ( برای شنیدن استاد خرناس اینجا کلیک کنید )

- از برنامه عصرانه مربوط به سال 1372 ، از پنجشنبه تا پنجشنبه چه خبر ( برای شنیدن از پنجشنبه تا پنجشنبه چه خبر اینجا کلیک کنید )

- از برنامه نوروز 1372 ، آیتم نمایشی ( برای دیدن آیتم نمایشی از برنامه نوروز 1372 اینجا کلیک کنید )

- در قسمت ویدیوهای کوتاه ، دوربین مخفی و شوخی داریوش کاردان با خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات وزارت کشور مربوط به دهه هشتاد خورشیدی ( برای دیدن دوربین مخفی ستاد انتخابات اینجا کلیک کنید )

- از برنامه شبکه 3 و نیم مربوط به سال 1384 ، مسابقه تلفنی ( برای دیدن مسابقه تلفنی از برنامه شبکه 3 و نیم اینجا کلیک کنید )

- از برنامه عصرانه مربوط به سال 1372 ، آیتم نمایشی تکرار تکرار تکرار ( برای شنیدن آیتم نمایشی تکرار تکرار تکرار اینجا کلیک کنید )

- از برنامه شبکه 3 و نیم مربوط به سال 1384 ، بخش اول و دوم کنفرانس خبری استاد خرناس ( برای دیدن کنفرانس مطبوعاتی استاد خرناس از برنامه شبکه 3 و نیم اینجا کلیک کنید )

- از برنامه نوروز 1372 ، خوانش شعری از غزلیات سعدی با مطلع درخت غنچه برآورد و بلبلان مستند     جهان جوان شد و یاران به عیش بنشستند ( برای دیدن ویدیوی خوانش غزلی از سعدی از برنامه نوروز 1372 اینجا کلیک کنید )

- از برنامه نوروز 1372 ، پیام های بازرگانی ما از برنامه شما ( برای دیدن پیام بازرگانی از برنامه نوروز 1372 اینجا کلیک کنید )

- از برنامه نوروز 1372 ، تیتراژ انتهایی برنامه نوروز 1372 ، ( برای دیدن تیتراژ انتهایی برنامه نوروز 1372 اینجا کلیک کنید )

- از برنامه عصرانه مربوط به سال 1372 ، نمایشنامه ( برای شنیدن نمایشنامه اینجا کلیک کنید )

-  ترانه طنز ترکی  ، شبکه 3 و نیم 1384( برای دیدن ترانه طنز ترکی اینجا کلیک کنید )

- از برنامه عصرانه مربوط به سال 1372 ، لطایف الباقیه عن القرون الحالیه ( برای شنیدن لطایف الباقیه عن القرون الحالیه اینجا کلیک کنید )

- از برنامه عصرانه مربوط به سال 1372 ، از پنجشنبه تا پنجشنبه چه خبر ( برای شنیدن از پنجشنبه تا پنجشنبه چه خبر اینجا کلیک کنید )

- از برنامه شبکه 3 و نیم مربوط به سال 1384 ، آیتم نمایشی بر اساس سریال او یک فرشته بود ( برای دیدن آیتم نمایشی از برنامه شبکه 3 و نیم اینجا کلیک کنید )

 

سبد خرید