​​​​​​​به وبسایت رسمی داریوش کاردان خوش آمدید. بخش های مختلف این وبسایت به تدریج با بارگذاری آیتم های صوتی و تصویری تکمیل خواهد شد. از ارسال پیشنهادها و انتقادهای شما در بهتر شدن رابط کاربری و محتوای سایت استقبال میکنیم. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق منوی "ارتباط با کاردان" هرگونه محتوای تصویری، صوتی و ویدیویی که از اینجانب با عنوان آثار داریوش کاردان در دست دارید را برایمان ارسال کنید

تازه های سایت / پنجشنبه 1403/03/31

 

dariushkaardaan.com

 


  - در صفحه اختصاصی استاد خرناس ، خانم فردنوا در همان شروع بخش ادبیات خیلی نوین هر چه سعی می کنند استاد را  از خواب بیدار کنند ، نمی شود تا اینکه با صدای بلند ، استاد خرناس را صدا می زنند و استاد با شکایت از صدای بلند ایشان ، می خواهند که با آرامش او را بیدار کنند و قبل از بیدار شدن این سوال را مطرح می کنند که چرا فکر می کنید خودتان بیدارید ؟ . اکثریت در خوابید .مثلا آقای جمشیدی ، بیداری ؟ .... منکه خوابم .... . خانم فردنوا بار دیگر با آرامش از استاد می خواهند که بیدار شوند و تا از آوردن چای خبر می دهند ، استاد بالاخره بیدار می شوند . شنونده ای با اظهار انزجار از برنامه عصرانه و استاد خرناس ، از ایشان می خواهند راهی برای به دست آوردن هوایج اولیه آموزش دهند . شنونده ای دیگر در مورد معنی اسقاط کافه خیارات و کلمه بی باک و البته نظر استاد در مورد شعری که برای عصرانه گفته اند از استاد توضیح می خواهند . استاد خرناس در انتها ،  شعری که 20 سال پیش در مورد نیاز گفته اند را با همراهی ارکستر اموات می خوانند .

 گفتم که نیازت چه بود ، گفت سکوت

 گفتا که نیاز تو چه ؟ ، گفتم هپروت

 گفتم که بطالت ز ترافیک سخت است .... این برای چیه ؟ .... هدافنه ...

 گفتم دل من حسرت ماشین دارد

 گفتا آناناس کلی ویتامین دارد

 این قسمت از استاد خرناس مربوط به برنامه عصرانه 1372/04/31 می باشد . ( برای شنیدن استاد خرناس اینجا کلیک کنید )

- از برنامه عصرانه مربوط به سال 1372 ، از پنجشنبه تا پنجشنبه چه خبر ( برای شنیدن از پنجشنبه تا پنجشنبه چه خبر اینجا کلیک کنید )

- از برنامه نوروز 1372 ، پیام های بازرگانی ما ، از شبکه شما ( برای دیدن پیام بازرگانی از برنامه نوروز 1372 اینجا کلیک کنید )

- از برنامه عصرانه مربوط به سال 1371 ، نمایشنامه در مورد محبت در خانواده ( برای شنیدن نمایشنامه در مورد محبت اینجا کلیک کنید )

- از برنامه شبکه 3 و نیم مربوط به سال 1384 ، بخش اول و دوم گزارش ورزشی 93 و نیم ( برای دیدن بخش اول و دوم 93 و نیم اینجا کلیک کنید )

- از برنامه عصرانه مربوط به سال 1370 ، آیتم نمایشی ایرانی ایرانی است ( برای شنیدن آیتم نمایشی ایرانی ایرانی است اینجا کلیک کنید )

- از برنامه عصرانه مربوط به سال 1371 ، نمایشنامه نیازمندی های اداری ( برای شنیدن نمایشنامه نیازمندی های اداری اینجا کلیک کنید )

- از برنامه عصرانه مربوط به سال 1372 ، از پنجشنبه تا پنجشنبه چه خبر ( برای شنیدن از  پنجشنبه تا پنجشنبه چه خبر اینجا کلیک کنید )

- از برنامه عصرانه مربوط به سال 1373 ، ظرایف الباقیه عن القرون الحالیه ( برای شنیدن ظرایف الباقیه عن القرون الحالیه اینجا کلیک کنید )

- از برنامه نوروز 1372 ، نرگس کاردان  : بعدا میگم ... . منتظریم .( برای دیدن این بخش از بعدا میگم اینجا کلیک کنید ) 

 

 

سبد خرید