​​​​​​​به وبسایت رسمی داریوش کاردان خوش آمدید. بخش های مختلف این وبسایت به تدریج با بارگذاری آیتم های صوتی و تصویری تکمیل خواهد شد. از ارسال پیشنهادها و انتقادهای شما در بهتر شدن رابط کاربری و محتوای سایت استقبال میکنیم. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق منوی "ارتباط با کاردان" هرگونه محتوای تصویری، صوتی و ویدیویی که از اینجانب با عنوان آثار داریوش کاردان در دست دارید را برایمان ارسال کنید

تازه های سایت / پنجشنبه 1403/04/14

 

dariushkaardaan.com

 


- در صفحه اختصاصی استاد خرناس ، خانم فردنوا  پرسش یکی  از شنوندگان بنام آقای عزت بی مروت ، معروف به خان خانک در مورد معنی سی تی اسکن را مطرح می کند و استاد بطور مبسوط معانی متعدد این کلمه و معنی ارباب جراید را توضیح می دهند .شعری که این هفته استاد خرناس برای شنوندگان عصرانه می خوانند در مورد جغرافیا است . یک مثنوی بنام از کشمیر تا بوسنی هرزگوین که در مورد اوضاع در هم بر هم جهان است .

 بشنو از من چون حکایت می کنم    از جدایی ها شکایت می کنم

 آخ احساس حقارت می کنم             چونکه با شعرم تجارت می کنم

 مثنوی می گویم و حال می کنم         مستمع را گیج و بی حال می کنم .... ( خودمم از حال می روم )

 روحم از وضع جهان رنجیده است     چشمه شعرم کنون خشکیده است

این قسمت از استاد خرناس مربوط به یکی از برنامه های عصرانه سال 1372 می باشد . ( برای شنیدن استاد خرناس اینجا کلیک کنید )

- از برنامه عصرانه مربوط به سال 1372 ، از پنجشنبه تا پنجشنبه چه خبر ( برای شنیدن از پنجشنبه تا پنجشنبه چه خبر اینجا کلیک کنید )

- از برنامه عصرانه مربوط به سال 1372 ، نمایشنامه ای با عنوان بهروز،  جور جور است . ( برای شنیدن نمایشنامه بهروز اینجا کلیک کنید )

- از برنامه نوروز 1372 ، یک آیتم نمایشی ( برای دیدن آیتم نمایشی از نوروز 1372 اینجا کلیک کنید )

- از برنامه عصرانه مربوط به سال 1372 ، تست اجرا  ( برای شنیدن  تست اجرا اینجا کلیک کنید )

- از برنامه عصرانه مربوط به سال 1372 ، نمایشنامه آزارهای ذاتی ( برای شنیدن نمایشنامه آزارهای ذاتی  اینجا کلیک کنید )

- از برنامه شبکه 3 و نیم مربوط به سال 1384 ، از سری سینما 3 و نیم ، آیتم هندسه و نیم ( برای دیدن هندسه و نیم اینجا کلیک کنید )

- از برنامه عصرانه مربوط به سال 1372 ، از پنجشنبه تا پنجشنبه چه خبر ( برای شنیدن از پنجشنبه تا پنجشنبه چه خبر اینجا کلیک کنید )

- از برنامه عصرانه مربوط به سال 1372 ، نمایشنامه مردم آزاری هنری ( برای شنیدن نمایشنامه مردم آزاری هنری اینجا کلیک کنید )

- در صفحه اختصاصی استاد خرناس ، از برنامه شبکه 3 و نیم مربوط به سال 1384 ، در محضر استاد خرناس ، در این قسمت ، استاد به سوالی در مورد اینکه با توجه به کاهش بارندگی های امسال چرا مجلس و دولت قانونی تصویب نمی کنند که این مشکل حل شود ، پاسخ می دهند .( برای دیدن در محضر استاد خرناس اینجا کلیک کنید )

- از برنامه شبکه 3 و نیم مربوط به سال 1384 ، ترانه طنز ای گشنگان ای گشنگان ( برا اساس ترانه ای عاشقان ای عاشقان از علیرضا عصار ) ( برای دیدن ترانه طنز ای گشنگان ای گشنگان اینجا کلیک کنید )

- از برنامه عصرانه مربوط به سال 1372 ، از پنجشنبه تا پنجشنبه چه خبر ( برای شنیدن از پنجشنبه تا پنجشنبه چه خبر اینجا کلیک کنید )

- از برنامه عصرانه مربوط به  سال 1372 ، ظرایف الباقیه عن القرون الحالیه ( برای شنیدن ظرایف الباقیه عن القرون الحالیه اینجا کلیک کنید )

 

سبد خرید