​​​​​​​به وبسایت رسمی داریوش کاردان خوش آمدید. بخش های مختلف این وبسایت به تدریج با بارگذاری آیتم های صوتی و تصویری تکمیل خواهد شد. از ارسال پیشنهادها و انتقادهای شما در بهتر شدن رابط کاربری و محتوای سایت استقبال میکنیم. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق منوی "ارتباط با کاردان" هرگونه محتوای تصویری، صوتی و ویدیویی که از اینجانب با عنوان آثار داریوش کاردان در دست دارید را برایمان ارسال کنید

تازه های سایت / پنجشنبه 1403/05/11

 

 


- در صفحه اختصاصی استاد خرناس ، ایشان خودشان برنامه را بعد از سلام با گفتن این جمله که امیدوارم پیش رو داشته باشید ، شروع می کنند . خانم صادقیان از استاد می خواهند که مشخص کنند شنوندگان چه چیزی را پیش رو داشته باشند .ایشان می فرمایند که خود مردم می دانند و شروع به گلایه از مجریان صدا و سیما می کنند که مردم را با اینگونه جملات بی معنی خسته کرده اند . استاد از آقای لاریجانی تشکر می کنند که در حال تولید انبوه شبکه هستند و هفته ای یک شبکه راه اندازی می کنند . خانم صادقیان از حال و هوای شروع سال 2000 از استاد سوال می کنند و ایشان در پاسخ می گویند که الان سال 2000 است و ما لنگ دوزار هستیم . در ادامه ، استاد به درخواست شنوندگان در مورد آشتی با داریوش کاردان به بهانه شروع سال 2000 و سوالاتی در مورد بررسی معنی کلمه جسارت ، علت عدم تشکیل تیم فوتبال جامعه جهانی که برای بازی ، کره زمین را به دلیل گرد بودن به عنوان توپ انتخاب کنند . علت عدم استفاده از ماسک برای اگزوز وسایل نقلیه و اینکه چرا وقتی در کره ماه زمین می خوری ، نمی گویند ماه خوردی ، می گویند زمین خوردی؟ . تفریق یک از چهار که آیا سه می شود یا ضایع و جمع 5 ، 7 ، 8 ، معنی کاردان و ... پاسخ می دهند و در انتها شعر خود را می خوانند .

 یکی گفتا که آمد قرن تازه     چه رنگین گشت معبر یا مغازه

 خوشا قرن جدید و صلح بازی     خوشا ملق زدن ها نزد قاضی

 خوشا خوبی خوشی و سر دماغی     خوشا هرگز ندیدن رنگ یاغی

 شنیدستم جراید درج کردند     جهان خالی ز هرج و مرج کردند 

این قسمت از استاد خرناس مربوط به برنامه عصرانه 1378/10/16 می باشد . ( برای شنیدن استاد خرناس اینجا کلیک کنید )

- از برنامه عصرانه مربوط به 1378/10/16 ، از پنجشنبه تا پنجشنبه چه خبر( برای شنیدن از پنجشنبه تا پنجشنبه چه خبر اینجا کلیک کنید )

- از برنامه عصرانه مربوط به 1378/10/16 ، اخبار عربی ( برای شنیدن اخبار عربی اینجا کلیک کنید )

-  از برنامه عصرانه مربوط به 1378/10/16 ، از پنجشنبه تا پنجشنبه چه خبر ( برای شنیدن از پنجشنبه تا پنجشنبه چه خبر اینجا کلیک کنید )

- از برنامه عصرانه مربوط به 1378/10/16 ، جستار بچگانه ( برای شنیدن جستار بچگانه اینجا کلیک کنید )

- از برنامه عصرانه مربوط به 1378/10/16 ، از پنجشنبه تا پنجشنبه چه خبر ( برای شنیدن از پنجشنبه تا پنجشنبه چه خبر اینجا کلیک کنید )

- از برنامه عصرانه مربوط به 1378/10/16 ، آن سفر کرده ( برای شنیدن آن سفر کرده اینجا کلیک کنید )

- از برنامه شبکه 3 و نیم مربوط به سال 1384 ، کنفرانس خبری استاد خرناس ( برای دیدن کنفرانس خبری استاد خرناس اینجا کلیک کنید )

- از برنامه شبکه 3 و نیم مربوط به سال 1384 ، اخبار شبانگاهی ( برای دیدن اخبار شبانگاهی اینجا کلیک کنید )

- از برنامه شبکه 3 و نیم مربوط به سال 1384 ، معرفی کتاب هری پاتر ( برای دیدن معرفی کتاب هری پاتر اینجا کلیک کنید )

- از برنامه شبکه 3 و نیم مربوط به سال 1384 ، آشپزی در 3 سوت و طرز تهیه نان خامه ای ( برای دیدن آشپزی در 3 سوت اینجا کلیک کنید )

- از برنامه شبکه 3 و نیم مربوط به سال 1384 ، اخبار هواشناسی ( برای دیدن اخبار هواشناسی اینجا کلیک کنید )

 

سبد خرید