​​​​​​​به وبسایت رسمی داریوش کاردان خوش آمدید. بخش های مختلف این وبسایت به تدریج با بارگذاری آیتم های صوتی و تصویری تکمیل خواهد شد. از ارسال پیشنهادها و انتقادهای شما در بهتر شدن رابط کاربری و محتوای سایت استقبال میکنیم. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق منوی "ارتباط با کاردان" هرگونه محتوای تصویری، صوتی و ویدیویی که از اینجانب با عنوان آثار داریوش کاردان در دست دارید را برایمان ارسال کنید

تازه های سایت / پنجشنبه 1403/05/18


- در صفحه اختصاصی استاد خرناس ، ایشان از آوردن کیک یه بار مصرف و چایی ، قبل از آمدنشان به استودیو اظهار تعجب می کنند و خانم صادقیان بعد از احوالپرسی از استاد می خواهند سوالات شنوندگان را مطرح کنند که استاد خرناس از تعارفات الکی در احوالپرسی ها گله می کنند . خانم صادقیان از استاد می خواهند که باب صحبت با شنوندگان را باز کنند که استاد می گویند باب یعنی پدر و در همان در است . از جمله سوالاتی که از استاد خرناس پرسیده شده در مورد چگونگی داشتن زندگی راحت و بی درد سر؟، چرا کسانی که با سه شماره اموال مردم را می خورند و وقتی به زندان می روند مامور خرید می شوند و از آنجا راهی سفر خارجه می شوند ؟ . چرا استاد خرناس روزنامه یا ماهنامه منتشر نمی کنند ؟ . معادل فارسی برای اتوبوس ، مینی بوس ، اتو ، هاور کرافت و آفساید . استاد حتی به سوالی که یکی از شنوندگان از آقای کاردان می پرسند و در مورد جدیدترین فیلم ها می باشد ، در غیاب ایشان جواب می دهند و شعر خود را اینگونه شروع می کنند :

  رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند ...... من با حافظ رفیقم ، دویست بار تا حالا از شعرهای من اقتباس کرده چیزهای دیگه گفته اما چون از متقدمین است من چیزی بهش نمیگم وگرنه تحت عقبگرد قانونی قرارش می دادم .

  رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند     چنان نماند و چنین نیز هم نخواهد ماند

  طرف اگرچه کمی خاکسار شده               حریف نیز چنین محترم نخواهد ماند

این قسمت از استاد خرناس مربوط به برنامه عصرانه 1379/02/01 می باشد . ( برای شنیدن استاد خرناس اینجا کلیک کنید )

- از برنامه عصرانه مربوط به 1379/0201 ، از پنجشنبه تا پنجشنبه چه خبر ( برای شنیدن از پنجشنبه تا پنجشنبه چه خبر اینجا کلیک کنید )

-  از برنامه عصرانه مربوط به 1379/0201 ، جستار بچگانه و اینکه چرا رسانه ها از قول مردم مطلب می نویسند؟ .( برای شنیدن جستار بچگانه اینجا کلیک کنید )

- از برنامه عصرانه مربوط به 1379/0201 ، از پنجشنبه تا پنجشنبه چه خبر ( برای شنیدن از پنجشنبه تا پنجشنبه چه خبر اینجا کلیک کنید )

- از برنامه عصرانه مربوط به 1379/02/01 ، آن سفر کرده که صد قابلمه دل همره اوست ( برای شنبدن آن سفر کرده که صد قابلمه دل همره اوست اینجا کلیک کنید )

- از برنامه عصرانه مربوط به 1379/0201 ، از پنجشنبه تا پنجشنبه چه خبر ( برای شنیدن از پنجشنبه تا پنجشنبه چه خبر اینجا کلیک کنید )

- از برنامه عصرانه مربوط به 1379/0201 ، درد دل ( برای شنیدن درد دل با صدای داریوش کاردان و ژاله صادقیان اینجا کلیک کنید )

-  از برنامه عصرانه مربوط به 1379/0201 ، خوانش شعری از فریدون مشیری با مطلع می خواهم و می خواستمت تا نفسم بود توسط داریوش کاردان ( برای شنیدن شعری از فریدون مشیری با صدای داریوش کاردان اینجا کلیک کنید )

- از برنامه شبکه 3 و نیم مربوط به سال 1384 ، اخبار شبانگاهی ( برای دیدن اخبار شبانگاهی اینجا کلیک کنید )

-  از برنامه شبکه 3 و نیم مربوط به سال 1384 ، آشپزی در سه سوت و روش خوردن شیرینی باپلئونی ( برای دیدن آشپزی در سه سوت اینجا کلیک کنید )

-  از برنامه شبکه 3 و نیم مربوط به سال 1384 ، ویدیوی ترانه طنز تند تند نخور صبر کن بیام ، بیت المال ارث بابام ، تیتراژ سریال متهم گریخت ( برای دیدن ترانه طنز تند تند نخور صبر کن بیام اینجا کلیک کنید )

-   از برنامه شبکه 3 و نیم مربوط به سال 1384 ، زیر خط سلامتی ( برای دیدن زیر خط سلامتی اینجا کلیک کنید )

سبد خرید