​​​​​​​به وبسایت رسمی داریوش کاردان خوش آمدید. بخش های مختلف این وبسایت به تدریج با بارگذاری آیتم های صوتی و تصویری تکمیل خواهد شد. از ارسال پیشنهادها و انتقادهای شما در بهتر شدن رابط کاربری و محتوای سایت استقبال میکنیم. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق منوی "ارتباط با کاردان" هرگونه محتوای تصویری، صوتی و ویدیویی که از اینجانب با عنوان آثار داریوش کاردان در دست دارید را برایمان ارسال کنید

تازه های سایت / پنجشنبه 1403/06/22

 


- در صفحه اختصاصی استاد خرناس ، خانم نیرومند پس از سلام و علیک ، نامه یکی از شنوندگان عصرانه را جهت اظهار نظر استاد خرناس در مورد شعری که ارسال کرده بودند به ایشان می دهند و استاد قول می دهند شعر را بررسی کنند . ایشان قبل از خواندن شعر این هفته باز هم از حافظ به دلیل تقلید از او با توجه به اینکه او از متقدمین است ، شکایتی ندارد اما در این مورد به متاخرین هشدار می دهند .

 کچل مویان کلاه از سر چو بنشینند بردارند     چاخان گویان به تنهایی به نفس خویش درگیرند

به مسواک جفا دندان چو بر شویند بر شورند     ز دست قنبری گه گه نوار خوب می گیرند 

زرشک و آب آلبالو چو بی نوشند می خندند     ولی درد گرسنه را نمی دانند چون سیرند

این قسمت از استاد خرناس با عنوان در محضر پروفسور خرناس مربوط به عصرانه 1377/10/10 می باشد . ( برای شنیدن استاد خرناس اینجا کلیک کنید )

- از عصرانه مربوط به 1377/10/10 ، از پنجشنبه تا پنجشنبه چه خبر ( برای شنیدن از پنجشنبه تا پنجشنبه چه خبر اینجا کلیک کنید )

- از عصرانه مربوط به 1377/10/10 ، نمایشنامه مگه من چمه ( برای شنیدن نمایشنامه مگه من چمه اینجا کلیک کنید )

- از عصرانه مربوط به 1377/10/10 ، من درهفته ای که گذشت ( برای شنیدن من در هفته ای که گذشت اینجا کلیک کنید )

- از عصرانه مربوط به 1377/10/10 ، از پنجشنبه تا پنجشنبه چه خبر ( برای شنیدن از پنجشنبه تا پنجشنبه چه خبر اینجا کلیک کنید )

- از برنامه 39 ، چهار آیتم نمایشی کوتاه در مورد تغییرات اعمال شده در ساعت رسمی کشور ( برای دیدن چهارآیتم نمایشی اینجا کلیک کنید )

- از برنامه 39 ، گفتگو با خردسالان ( برای دیدن آیتم گفتگو با خردسالان اینجا کلیک کنید )

 

سبد خرید