​​​​​​​به وبسایت رسمی داریوش کاردان خوش آمدید. بخش های مختلف این وبسایت به تدریج با بارگذاری آیتم های صوتی و تصویری تکمیل خواهد شد. از ارسال پیشنهادها و انتقادهای شما در بهتر شدن رابط کاربری و محتوای سایت استقبال میکنیم. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق منوی "ارتباط با کاردان" هرگونه محتوای تصویری، صوتی و ویدیویی که از اینجانب با عنوان آثار داریوش کاردان در دست دارید را برایمان ارسال کنید

تازه های سایت / پنجشنبه 1403/06/29

dariushkaardaan.com

 


- در صفحه اختصاصی استاد خرناس ، در حالیکه خانم نیرومند بی وقفه در حال خواندن اطلاعیه  موج پیام های رسیده در مورد تبریک شنوندگان و شخصیت های داخلی و خارجی به استاد خرناس به دلیل دریافت مدرک پروفسورا هستند ، استاد به دلیل جملات بی ربط بعدی بیان می دارند این را بدانید بنده از آن کسانی هستم که تا آخر عمرم زنده خواهم ماند . در ادامه با توجه به شروع بخش واژه گزینی ، استاد خرناس تنها با این شرط که مسئولین عصرانه و رادیو تهران همه مسئولین ذیربط را موظف به استفاده و بکار گیری واژه های جدید کنند ، این بخش را قبول می کنند . سپس استاد برای واژه ورامین یک جایگزین ، همچنین تاریخچه و علت نامگذاری شیشه را بصورت مبسوط توضیح می دهند . بدنبال آن به سوال یک خانم قالیباف در مورد بیکاری و دسته بندی آلودگی هوا نیز پاسخ می دهند و با دعوت از اموات برای نواختن شعر خود را می خوانند .

 شاعری شغل عجیبی است بالام     تو برو سفره رو بنداز که بیام

 سر سفره دو سه تا شعر و غزل     یه دوتا رباعی و حرف و متل

 دخترم سفره رو ننداز کج و کول     نکنه شعر کنه یه روز افول

 نون شعر و شاعری پختنی نیست     نونی کز قلم بیاد خوردنی نیست

 این قسمت از استاد خرناس با نام در محضر پروفسور خرناس مربوط به عصرانه 1377/10/03 می باشد . ( برای شنیدن استاد خرناس اینجا کلیک کنید )

- از برنامه عصرانه مربوط به 1377/10/03 ، از پنجشنبه تا پنجشنبه چه خبر ( برای شنیدن از پنجشنبه تا پنجشنبه چه خبر اینجا کلیک کنید )

- از برنامه عصرانه مربوط به 1377/10/03 ، نمایشنامه این روی سکه ، آن روی سکه ( برای شنیدن نمایشنامه این روی سکه ، آن روی سکه اینجا کلیک کنید )

- از برنامه عصرانه مربوط به 1377/10/03 ، خانواده خوشبخت ( برای شنیدن خانواده خوشبخت اینجا کلیک کنید )

-  از برنامه عصرانه مربوط به 1377/10/03 ، از پنجشنبه تا پنجشنبه چه خبر ( برای شنیدن از پنجشنبه تا پنجشنبه چه خبر اینجا کلیک کنید )

- از برنامه نوروز 1372 ، پیام های بازرگانی ما ، از برنامه شما ( برای دیدن پیام های بازرگانی ما از برنامه شما ، اینجا کلیک کنید )

- از برنامه 39 ، پخش شده در سال 1373 ، بخش هجوم ( برای دیدن هجوم اینجا کلیک کنید )

- از برنامه 39 ، پخش شده در سال 1373 ، بخش نامه های رسیده به برنامه 39 ( برای دیدن بخش نامه های رسیده به برنامه 39 اینجا کلیک کنید )

- از برنامه نوروز 1372 ، نرگس کاردان.... بعدا میگم .... هنوز منتظریم ( برای دیدن آیتم بعدا میگم نرگس کاردان اینجا کلیک کنید )

 

سبد خرید