​​​​​​​به وبسایت رسمی داریوش کاردان خوش آمدید. بخش های مختلف این وبسایت به تدریج با بارگذاری آیتم های صوتی و تصویری تکمیل خواهد شد. از ارسال پیشنهادها و انتقادهای شما در بهتر شدن رابط کاربری و محتوای سایت استقبال میکنیم. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق منوی "ارتباط با کاردان" هرگونه محتوای تصویری، صوتی و ویدیویی که از اینجانب با عنوان آثار داریوش کاردان در دست دارید را برایمان ارسال کنید

تازه های سایت / پنجشنبه 1403/07/05

 

dariushkaardaan.com

 


- در صفحه اختصاصی استاد خرناس ، استاد با خواندن این مصرع که آمدم من آمدم با ناز و با ساز آمدم وارد استودیو می شوند و خانم نیرومند در همان ابتدا از سیل نامه های پر مهر شنوندگان از اقصی نقاط عالم به طرف رادیو و اظهار خوشنودی بابت حضور استاد خرناس در عصرانه می گویند . پس از آن قصد مطرح کردن سوالات شنوندگان را دارند که با مخالفت استاد روبرو می شوند و استاد خرناس علت را اینچنین توضیح می دهند که بنده قانونا ، اخلاقا و عرفا  پاسخگوی مشکلاتی باید باشم که خودم آن مشکلات را بوجود آورده باشم نه دیگران . مثلا سوال در مورد گرانی ، مگر من گرانی را بوجود آوردم که پاسخگو باشم ؟ . من مسئول خرابکاری های خودم هستم . اما در مورد مشکلات ادبی با اینکه بنده علت بوجود آمدن مشکلات ادبی نیستم ، به حکم ادب و ادیبانه بودنم حاضرم جواب بدهم . استاد به سوالاتی در مورد اینکه چرا می گویند فارسی شکر است ، معنی همی راندم فرس را من به تقریب   چو انگشتان مرد ارغنون زن بطور مبسوط جواب می دهند و پس از یک آواز کوتاه شروع به خواندن شعری که بی ربط به تردید نیست ، می کنند .

 دوش دیدم که یارم ناگهان یک سرفه کرد    سرفه ای کو داد سر بر عالمان کوس نبرد 

 دست در شمشیر برد و کاس چشمان پر غضب     گرم بد بازار جنگ و خود نگاهش سرد سرد

 ناگهان از جا بلند شد تقی زد تو گوش من .... 

تقی کیه ؟

نه .... ناگهان از جا بلند شد ، تقی زد تو گوش من . من تشدیدم رو نیاورده بودم .

این قسمت از خرناس مربوط به برنامه عصرانه 1377/09/12 است . ( برای شنیدن استاد خرناس اینجا کلیک کنید )

- از برنامه عصرانه مربوط به 1377/09/12 ، از پنجشنبه تا پنجشنبه چه خبر ( برای شنیدن از پنجشنبه تا پنجشنبه چه خبر اینجا کلیک کنید )

- از برنامه عصرانه مربوط به 1377/09/12 ، نمایشنامه نمی دونم چی شد ( برای شنیدن نمایشنامه نمی دونم چی شد اینجا کلیک کنید )

-  از برنامه عصرانه مربوط به 1377/09/12 ، از پنجشنبه تا پنجشنبه چه خبر ( برای شنیدن از پنجشنبه تا پنجشنبه چه خبر اینجا کلیک کنید )

- از برنامه نوروز 1372 ، گفتگوی حسین پاکدل با رضا کرم رضایی ( برای دیدن گفتگوی حسین پاکدل با رضا کرم رضایی اینجا کلیک کنید )

- از برنامه نوروز 1372 ، آیتم نمایشی دنباله دار ( برای دیدن آیتم نمایشی دنباله دار اینجا کلیک کنید )

-  از برنامه نوروز 1372 ، آیتم نمایشی مطب دکتر آسایش ( برای دیدن آیتم نمایشی مطب دکتر آسایش اینجا کلیک کنید )

- از برنامه 39 ، پخش شده در پاییز 1373 ، آیتم خداحافظی و تیتراژ پایانی برنامه 39 ( برای دیدن تیتراژ پایانی برنامه 39 اینجا کلیک کنید )

سبد خرید