​​​​​​​به وبسایت رسمی داریوش کاردان خوش آمدید. بخش های مختلف این وبسایت به تدریج با بارگذاری آیتم های صوتی و تصویری تکمیل خواهد شد. از ارسال پیشنهادها و انتقادهای شما در بهتر شدن رابط کاربری و محتوای سایت استقبال میکنیم. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق منوی "ارتباط با کاردان" هرگونه محتوای تصویری، صوتی و ویدیویی که از اینجانب با عنوان آثار داریوش کاردان در دست دارید را برایمان ارسال کنید

شرحی بر آموزش

 

داریوش کاردان استاد کلاس دوبلاژ در موسسه سروش
کلاس مقدمات دوبله در موسسه سروش دهه 70

 

کاردان کار آموزش را بیشتر در حین کار انجام می دهد . به این معنی که تمرین با بازیگران جوان در برنامه های تلویزیونی و گویندگان جوان رادیو را در حین کار موثرتر از تدریس در کلاس می داند . با این حال چندین دوره کلاس آموزش گویندگی ، اجرای تلویزیونی و مقدمات دوبله را در مجموعه سروش و باشگاه خبرنگاران جوان برگزار کرده است .همچنین چند دوره کلاس آموزشی در صدا و سیمای مرکز گیلان ، رادیو تلویزیون تاجیکستان و آکادمی میلینیوم برگزار کرده است .

به گفته او تدریس یکی از علاقه مندی ها و دغدغه هایش بوده به نحوی که  در زمان دانشجویی و حتی فارغ التحصیلی به آموزش ریاضیات در آموزشگاه ها و کلاس های کنکور مشغول بوده .

کاردان در دهه 60 خورشیدی به ترجمه کتاب هایی از جمله  SET THEORY ، LINEAR ALJEBRA و ESTATISTIC  از مجموعه SCHUM'S  OUTLINE SERIES اقدام کرد که متاسفانه بنا به دلایلی نیمه کاره ماند .

در این بخش به تدریج خاطرات و عکس های مربوط به دوره های آموزشی برگزار شده توسط کاردان تقدیم خواهد شد .

ضمنا این بخش پذیرای خاطرات و تصاویر مربوط به دوره های آموزشی مشترک شما مخاطبان گرامی با داریوش کاردان می باشد .

 

داریوش کاردان استاد کلاس گویندگی در تاجیکستان
برگزاری کلاس گویندگی توسط کاردان در رادیوتلویزیون تاجیکستان
سبد خرید